Curriculum Pick Me Kindergarten
Invatam astazi pentru meseriile viitorului
Imbina ideile pedagogiei traditionale romanesti cu principiile esentiale ale invatamantului britanic. Pick Me Kindergarten este autorizata de catre ARACIP, iar acreditarea britanica oferita de catre COBIS imbogateste experienta de invatare a prescolarilor nostri. Cadrele didactice promoveaza invatarea prin joaca, explorare, proiecte si activitati extracurriculare.
Acopera stapanirea exprimarii orale si scrise, dar si abilitatea de a intelege comunicarea verbala si scrisa. Prin activitatile desfasurate, se dezvolta creativitatea si expresivitatea limbajului oral, educandu-se in acelasi timp exprimarea corecta din punct de vedere fonetic, lexical si sintactic a celor mici.
Implica oferirea de ocazii de dezvoltare si intarire a abilitatilor de numarare, de realizare a unor adunari si scaderi simple, de recunoastere si descriere a formelor, a spatiilor si a unitatilor de masura, dar si activitati de cunoastere a mediului.
Pune in practica cele mai bune experiente in vederea pregatirii copiilor si a ghidarii lor catre intelegerea lumii si a comunitatii prin intermediul explorarii, observarii oamenilor si a mediului inconjurator, dar si prin activitati de educatie pentru societate, igienco-sanitara, ecologica si activitati practice.
Ii ajuta pe copii sa exploreze si sa se joace cu o gama larga de materiale si totodata ii incurajeaza sa isi exprime gandurile, emotiile si sentimentele printr-o gama variata de activitati ce presupun: arta, muzica, miscare, dans, joc de rol si desen.
Copiii interactioneaza cu ceilalti, isi dezvolta coordonarea, controlul si miscarile, intelegand importanta activitatii fizice si a unui stil de viata sanatos.
Centre tematice
Sunt mijloace interactive prin care stimulam creativitatea, spiritul de initiativa si curiozitatea copiilor
Experiente diverse
Descoperim lumea din exteriorul gradinitei prin vizite la muzee, teatre, circ sau excursii tematice
Sanatate si siguranta
Triajul medical este facut in fiecare dimineata iar meniul este unul sanatos, gustos, preparat din ingrediente de cea mai buna calitate
Provocare si distractie
Copii petrec cel putin 3 ore pe zi in aer liber, dezvoltandu-si abilitatile motrice prin jocuri de miscare sau de echipa
COMPLETEAZA FORMULARUL DE ADMITERE
Elemente de unicitate ale curriculumului
Educatie adaptata nevoilor copiilor si parintilor
In cadrul gradinitei Pick Me Academy, evaluarea copiilor are in vedere urmatoarele aspecte: dezvoltarea personala, emotionala si sociala, dezvoltarea limbajului si a abilitatilor de comunicare, dezvoltarea psiho-motrica si dezvoltarea cognitiva. Prin metoda observarii, cadrele didactice completeaza un raport de progres de doua ori pe an (sfarsitul lunii ianuarie si sfarsitul lunii iunie). De asemenea, procesul de evaluare include si o intalnire directa intre parintii si profesorii de la clasa, pentru a se discuta despre progresele realizate de copil in timpul semestrului. Pentru a mentine o comunicare deschisa, parintii sunt informati zilnic de activitatile la care a participat copilul, progresul intr-un anumit domeniu, dar si despre relatiile cu ceilalti colegi.
Invatarea unei a doua limbi straine are o multime de beneficii pentru copii, ajutandu-i sa-si dezvolte o mai buna gandire critica, abilitati de rezolvare a problemelor, stimulandu-le in acelasi timp memoria si capacitatea de concentrare. EAL este un program de invatare a limbii engleze, prin intermediul caruia copiii invata sa vorbeasca, sa citeasca si sa scrie in limba engleza. In cadrul acestui program povestile, suportul vizual, folosirea cantecelor si transformarea lectiilor intr-un joc sunt cele mai bune modalitati de a-i implica pe copii in procesul de invatare.
Prin intermediul programului Jolly Phonics, elementele de limba engleza sunt dobandite in mod natural, cu focus pe abilitatile kinestezice (miscari si actiuni), urmand ca treptat sa fie dezvoltate eficient abilitatile de auditie si vorbire. Acesta este un program ce se adreseaza copiilor prescolari, ce porneste cu invatarea celor 42 de sunete din limba engleza prin activitati adecvate varstei (povesti, cantece, jocuri lingvistice), astfel dobandindu-se abilitatile necesare pentru invatarea scris-cititului in limba engleza.